جک برقی درب

جک درب پارکینگ که یکی از محصولات حفاظتی مهم در ساختمان محسوب می‌شود باید از مراکز معتبر تهیه شود تا علاوه بر تضمین کیفیت اصلی، هزینه مقرون‌به‌صرفه نیز پرداخت گردد. برای آشنایی با چگونگی ساختار و کاربرد جک درب پارکینگ و همچنین سفارش خرید آن، صنایع حفاظتی آیریک‌دژ یکی از بهترین گزینه‌هاست.

انواع مختلف جک برقی تولید شده است تا بتوان برای هر فضا از نوع مناسب آن استفاده کرد جک درب پارکینگ به‌صورت اتوماتیک توسط یک ریموت‌کنترل باز و بسته می‌گردد و در هنگام خرید جک درب پارکینگ ممکن است با تنوع بالایی از این محصول روبرو گردید.

قیمت ارائه شده برای هر کدام از این جک‌ها باتوجه‌به کیفیت جک و عوامل مختلف دیگر مشخص می‌شود که با انتخاب مراکز معتبر می‌توانید پس از دریافت مشاوره بهترین نوع جک را به همراه خدمات نصب دریافت کنید.

انواع جک درب پارکینگ از لحاظ مکانیزم کارکرد

جک درب پارکینگ که آن را با نام جک درب اتوماتیک نیز می‌شناسند به‌عنوان درب بازکن هیدرولیک با فشردن یک دکمه ریموت‌کنترل، موجب باز و بسته‌شدن درب ورودی پارکینگ در هنگام رفت‌وآمد می‌شود. جک درب برای فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و انواع مختلف درب‌های تک لنگه و دولنگه مناسب است. به همین جهت موارد استفاده از این نوع جک‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. انواع مختلف جک درب پارکینگ از لحاظ شکل ظاهری و مکانیسم کارکرد وجود دارند که با شناخت ویژگی‌های هر کدام از این محصولات می‌توانید انتخاب‌های مناسب‌تری انجام دهید. مکانیسم کارکرد جک درب پارکینگ از موارد بسیار مهمی است که در کیفیت یک جک مؤثر است و تأثیر زیادی در قیمت ارائه شده این محصول در بازار می‌گذارد.

بهتر است در هنگام خرید جک درب پارکینگ این محصولات را از لحاظ نوع مکانیسم کارکرد به طور کامل بشناسید، تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و در ادامه به معرفی برخی از نمونه‌های جک درب پارکینگ از لحاظ مکانیسم کارکرد می‌پردازیم:

جک درب پارکینگ الکترومکانیک

این جک از کم استهلاک‌ترین و پرکاربردترین نوع جک‌های درب پارکینگ است که توان این جک از موتور تعبیه شده داخل بازو تأمین و به سیستم گیربکس منتقل می‌شود و توسط چرخ‌دنده‌ها به نیروی خطی مبدل می‌گردد. اغلب جک‌های پارکینگی تولید شده در داخل کشور از این سیستم پیروی می‌کنند؛ چرا که تغییرپذیری آن آسان‌تر و با سرعت بالاتری صورت می‌گیرد.

مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از جک درب پارکینگ الکترومکانیک:

  • قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر مکانیسم‌های دیگر
  • تولید با تنوع زیاد و قدرت‌های مختلف
  • عدم نیاز به تخصص خاص جهت نصب و راه‌اندازی
  • تعمیر ساده و کم‌هزینه نسبت به سایر مدل‌ها

جک درب پارکینگ هیدرولیک

جک درب پارکینگ هیدرولیک از فشار روغن برای باز و بسته کردن درب استفاده می‌کند. در این نوع جک‌ها پمپ روغن به‌صورت مجزا وجود ندارد. بلکه مهندسین مخزن روغن را به همراه پمپ و سایر متعلقات داخل بازوهای آن جای‌گذاری کرده‌اند. ساخت این نوع جک درب پارکینگ هزینه زیادی دارد و در نتیجه قیمت آن نیز نسبت به جک الکترومکانیک بیشتر است. به همین جهت از این نوع جک برای درب‌های با تردد بالا و بسیار سنگین استفاده می‌شود.

مهم‌ترین مزیت‌های جک درب پارکینگ هیدرولیک:

  • استهلاک بسیار پایین
  • مناسب برای فضاهایی با تردد بالا
  • کیفیت بالای تمامی قطعات به کار برده شده در روند تولید
  • ارائه گارانتی‌های بلندمدت برای این مدل از جک

جک درب پارکینگ پنوماتیک

جک درب پارکینگ پنوماتیک جزء اولین نمونه‌های جک درب بوده که با استفاده از قطعات زیاد تولید شده است و در هنگام باز و بسته‌شدن سروصدای بیشتری ایجاد می‌کند.

برخی از مزایای جک درب پارکینگ عبارت‌اند از:

استفاده راحت

با به‌روزرسانی‌هایی که بر روی قابلیت‌های جک درب پارکینگ به وجود آمده است، نه‌تنها این درب‌ها موجب افزایش ایمنی محیط می‌شوند. بلکه با قابلیت اتصال به وای‌فای و تلفن هوشمند به‌راحتی می‌توان آنها را از هر نقطه کنترل کرد.

ایمنی بیشتر

با استفاده از جک درب پارکینگ با بهره‌مندی از سیستم‌های برگشت ایمنی و سنسورها خاطر مصرف‌کننده راحت است که خانه خود را به آخرین پیشرفت‌های ایمنی مجهز کرده است.

پیشرفت‌های امنیتی

هر روزه مدل‌های جک درب پارکینگ در حال پیشرفت و به‌روزرسانی است که در حال حاضر برای هر جک لازم است که کدهای منحصربه‌فرد داده شود و قابلیت کپی‌کردن کد برای درب‌های دیگر وجود ندارد.

قابلیت استفاده در شرایط جوی مختلف

به دلیل کیفیت ساخت بالا از جک درب پارکینگ می‌توان در هر شرایط آب‌وهوایی استفاده کرد؛ چرا که این جک‌ها می‌توانند میزان رطوبت بالایی را بدون زنگ‌زدگی قطعات مختلف تحمل کنند.

موارد تأثیرگذار در قیمت جک درب پارکینگ

در هنگام خرید جک درب پارکینگ با قیمت‌های متفاوتی در بازار روبرو می‌شوید که ممکن است دچار سردرگمی گردید که چرا برخی از آنها ارزان‌تر و برخی دیگر گران‌تر هستند؟ در پاسخ به این سؤالات و سردرگمی‌ها باید گفت که دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند برای قیمت مؤثر باشد. در ادامه برخی از این عامل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

میزان تردد

در هنگام انتخاب جک پارکینگ میزان تردد که به معنی میزان باز و بسته‌شدن در طول روز است، از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است هر چه تعداد بالاتر باشد در نتیجه نیاز به سیستم‌های قوی‌تری است، تهیه جک با میزان تردد ۲۰ واحد به بالا مشمول قیمت‌های بالاتری نیز هستند.

برند تولیدکننده جک برقی

به‌عنوان یک قانون مشخص شرکت‌هایی که در بین مصرف‌کنندگان شهرت بیشتری دارند، معمولاً محصولاتشان با قیمت‌های بالاتر ارائه می‌شود. چرا که محصولات آنها کارنامه مثبتی داشته و مورد تأیید تمامی مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وزن و عرض درب پارکینگ

از مهم‌ترین شاخصه‌های قیمت‌گذاری بر روی جک درب پارکینگ میزان وزن قابل‌تحمل این جک‌ها است. معمولاً جک‌های اقتصادی معادل ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم وزن درب‌ها را تحمل می‌کنند و برای درب‌های با عرض ۲ متر مناسب هستند. درصورتی‌که ابعاد درب از این میزان بیشتر باشد، نیاز است از جک‌های قوی‌تر استفاده شود.

داخل یا وارداتی‌بودن جک پارکینگ

معمولاً محصولات وارداتی به دلیل افزایش نرخ ارز قیمت‌های بالاتری به نسبت محصولات داخلی دارند. در صورت کارایی بهتر است از نمونه‌های داخلی استفاده شود، تا هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

بهترین مرکز خرید جک درب پارکینگ در اصفهان

راه‌های زیادی برای خرید جک درب پارکینگ در اصفهان وجود دارد؛ اما انتخاب مراکز معتبری که به‌صورت مستقیم و بدون واسطه این محصولات را ارائه می‌دهند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. صنایع حفاظتی آیریک‌دژ یکی از مراکز معتبری است که انواع برندهای مختلف از جک درب پارکینگ را بدون هیچ واسطه‌ای ارائه می‌دهد. به همین سبب می‌توانید مناسب‌ترین نوع جک را باتوجه‌به هزینه در نظر گرفته شده تهیه کنید. در این مجموعه امکان مشاوره به‌صورت رایگان وجود دارد و با خیال راحت می‌توانید بهترین نوع جک را بخرید و تا سال‌های طولانی با حفظ کیفیت از آن استفاده نمایید.

آیا جک درب پارکینگ برای ساختمان‌ها و مجتمع‌های تجاری قابل‌اطمینان است؟

تمامی جک‌های درب اتوماتیک ایرانی و خارجی مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تهیه و نصب می‌گردد، صنایع حفاظتی آیریک‌دژ ابتدا ساختار محصولات خود را ارزیابی کرده تا بهترین جک‌های پارکینگی ایرانی و وارداتی را پس از تأیید کیفیت در تمامی نقاط اصفهان برای همشهری‌های عزیز نصب نماید.

بهترین جک درب پارکینگ کدام است؟

آیریک دژ متشکل از متخصصین تحصیل‌کرده و باتجربه می‌باشد که در حال حاضر با بیش از 10 سال تجربه در این زمینه بهترین برندهای جک درب پارکینگ را پس از بررسی و استفاده مشتریان معرفی می‌نماید از جمله برندهای باکیفیت: میلان، کلیپسو، پروتکو، بی اف تی، بتا، یوتاب و یال

مراحل سفارش تا تحویل کار

مرحله اول

ارتباط با کارشناس شرکت از طریق تماس تلفنی یا واتس‌اپ جهت مشاوره و همچنین هماهنگی جهت بازدید از پروژه

مرحله دوم

عقد قرارداد و پرداخت پیش‌پرداخت یا واریز مبلغ ایاب ذهاب جهت بازدید از پروژه این مبلغ در صورت قطعی بودن سفارش به‌عنوان بخشی از مبلغ فاکتور لحاظ خواهد شد.

مرحله سوم

بازدید از پروژه جهت مشاوره و اندازه‌گیری

مرحله چهارم

ارسال پیش‌فاکتور و واریز 80 درصد مبلغ فاکتور

مرحله پنجم

تولید (طبق زمان‌بندی اعلام شده)

مرحله ششم

تسویه کامل فاکتور و ارسال محصولات سفارش داده شده

مرحله هفتم

نصب و تحویل قطعی کار