حفاظ پنجره و تراس

حفاظ آهنی پنجره ساده و فرفورژه در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود و برای بالا بردن ایمنی منازل، محل کار و فضاهای مختلف استفاده می شود. برای آشنایی با چگونگی سفارش خرید انواع حفاظ پنجره آهنی ساده و طرح دار با کارشناسان فروش صنایع حفاظتی آیریک دژ ارتباط برقرار نمائید.

سفارش حفاظ پنجره

در سال‌ های گذشته استفاده از حفاظ های میله ای عمودی ساده موجب یکنواخت شدن نمای ساختمان ها و تکرار یک المان ثابت در نمای شهری می ‌شد اما در حال حاضر به دلیل پیشرفت هایی که در تکنولوژی ساخت قطعات رخ داد تولید انواع حفاظ فرفورژه سبب زیبا شدن فضاهای شهری می گردد. در هنگام خرید حفاظ آهنی پنجره و فرفورژه فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت قطعات، ابعاد، اندازه و قیمت  برای مشتری اهمیت پیدا می‌ کند که با مراجعه به افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه می تواند با خیال راحت نسبت به ثبت سفارش اقدام کند.

حفاظ پنجره چیست؟

حفاظ پنجره شامل میله های فلزی است که برای محافظت از فضای داخلی ساختمان در برابر نفوذ سارقین مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این حفاظ ها مانع افتادن کودکان از پنجره نیز می شود. استفاده از حفاظ پنجره برای منازلی که در طبقات پایین ساختمان یا ساختمان های ویلایی هستند لازم و ضروری است. چرا که دسترسی به فضای داخلی ساختمان ها در این مکان ها آسان تر می باشد. در حال حاضر حفاظ های پنجره نه تنها از لحاظ ایمنی بلکه از لحاظ زیبایی بصری اهمیت زیادی دارند و با پیشرفت‌ هایی که در تکنولوژی ساخت قطعات به وجود آمده است امکان تولید حفاظ‌ های فرفروژه با کیفیت بالا وجود دارد.

در صورت انتخاب مراکز معتبر تولید حفاظ پنجره می توانید انواع حفاظ پنجره را با کیفیت بالا از لحاظ ساخت و جوشکاری و همچنین در طرح ها و مدل های متنوع و جدید تهیه کنید.

انواع حفاظ آهنی پنجره و فرفروژه

افزایش میزان سرقت به دلیل عدم وجود گشت های شبانه در محله‌ های مختلف و ایمن نبودن پنجره ها و راهروهای ورودی موجب شده تا صنعتگران برای طراحی و تولید انواع حفاظ پنجره تلاش ‌های بی وقفه ای انجام دهند. انواع حفاظ آهنی پنجره و فرفروژه که در صنایع حفاظتی آیریک دژ تولید می شود قابلیت نصب از سمت داخل یا بیرون پنجره را دارند کاربرد همه حفاظ ها حفظ امنیت فضای محیط است. در واقع مزیت های استفاده از حفاظ پنجره بسیار زیاد بوده و نه تنها جلوی ورود سارقین به داخل ساختمان را می گیرد و بلکه از ایجاد فشار و ضربه به شیشه نیز جلوگیری می ‌کند به همین سبب حس آرامش و امنیت را برای اهالی ساختمان به ارمغان می آورد.

انواع حفاظ پنجره از لحاظ نحوه باز و بسته شدن در دو دسته بندی قرار می گیرد:

حفاظ پنجره ثابت

از نام این حفاظ مشخص است که پس از نصب حفاظ به هیچ عنوان قابلیت باز و بسته شدن ندارد و به قاب پنجره اتصال پیدا می کند. این نوع حفاظ ها در طرح ها و مدل های بسیار شیک و متنوع طراحی و تولید می‌ شود که برای هر فضا می توان از حفاظ های مناسب استفاده کرد. در میان طرح‌ های مختلف حفاظ های پنجره فرفروژه نسبت به سایر طرح ها در تنوع بالاتری تولید می گردد و با امکان رنگ ‌آمیزی کوره ای،  می ‌توان از این حفاظ ها برای طولانی مدت بدون از دست رفتن کیفیت استفاده کرد.

انواع حفاظ پنجره ثابت از لحاظ شکل طراحی در سه دسته قرار می‌ گیرند:

  • حفاظ پنجره مشبک که به شکل توری بوده و ظاهر مطلوبی ندارد اما ایمنی زیادی را به وجود می آورد.
  • حفاظ پنجره میله ‌ای که در دو مدل داخلی و بیرونی برای منازل کاربرد دارد.
  • حفاظ پنجره فرفورژه و دکوراتیو که علاوه بر ایمنی، موجب زیبایی نمای ساختمان می شود.

حفاظ پنجره متحرک یا بازشو

حفاظ پنجره متحرک یا بازشو که به صورت ریلی یا کشویی طراحی و تولید می ‌شود و برای ساختمان های مسکونی، تجاری و... مناسب است. این نوع حفاظ ها برای زمانی که در منزل حضور ندارید در هنگام خروج از منزل می توانید آنها را کاملاً ببندید، تا امنیت منزل حفظ گردد. از مزیت های خاص این نوع حفاظ ها این است که به راحتی می توانید گرد و غبار نشسته بر روی شیشه پنجره را پاک کنید.

حفاظ پنجره با قابلیت چرخش

این حفاظ به گونه ای طراحی می شود که در مواقع تمیز کردن پنجره به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. برای این نوع حفاظ یک مکانیزم باز شونده لولایی طراحی می ‌شود که موجب دسترسی سریع به آن از داخل خانه می شود.

قیمت انواع حفاظ پنجره آهنی

حفاظ پنجره جزء موارد لازم و ضروری برای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و... است و با استفاده از حفاظ مناسب امکان ایجاد یک حریم امن وجود دارد. در هنگام خرید حفاظ آهنی پنجره و فرفروژه سوال مهمی که برای خریدار به وجود می آید، قیمت این حفاظ است. چرا که همه افراد به دنبال تهیه یک حفاظ با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. عوامل زیادی وجود دارند که می ‌توانند بر قیمت انواع حفاظ پنجره آهنی و فرفروژه تأثیر بگذارند که با شناخت این عوامل در هنگام خرید می توانید تصمیمات بهتری را متناسب با محیط و فضای خود و همچنین هزینه در نظر گرفته شده بگیرید.

در این بخش به بررسی برخی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت انواع حفاظ پنجره می پردازیم:

ابعاد و اندازه پنجره

ابعاد و اندازه پنجره ها جزء عوامل بسیار مهم بوده چرا که هر چقدر ابعاد بزرگتر باشد، در نتیجه میزان بیشتری پروفیل آهن برای تولید حفاظ استفاده می‌ شود.

طرح نرده پنجره

حفاظ ‌های فرفروژه توسط استاد کاران ماهر طراحی و تولید می‌گردد که هر چقدر طراحی ظریف‌تر باشد، در نتیجه لازم است زمان و انرژی بیشتری برای تولید آن صرف گردد.

جنس حفاظ پنجره

حفاظ پنجره را از جنس های مختلف مانند قطعات فرفورژه چدنی و پروفیل های با کیفیت بالا تولید می کند و بسته به نوع متریال و ضخامت آنها قیمت حفاظ ها مشخص می شود.

رنگ حفاظ پنجره

پروفیل های آهنی در مجاورت هوا اکسید شده و زنگ می زنند، برای جلوگیری از این اتفاق از رنگ های روغنی، رنگ های اپوکسی و رنگ های الکترواستاتیک کوره ای استفاده می کنند که اجرای هر کدام از این رنگ ها با کیفیت های مختلف و هزینه های متفاوت مقدور می گردد.

مزایای انتخاب صنایع حفاظتی آیریک دژ جهت خرید حفاظ پنجره ساده و فرفروژه بسیار زیاد است که در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین مزیت ها می پردازیم:

ارائه مدل های متنوع

در صنایع حفاظتی آیریک دژ به دلیل حضور کارشناسان حرفه ‌ای و با تجربه امکان ساخت و تولید انواع حفاظ پنجره ساده و فرفروژه در طرح ‌های گوناگون وجود دارد که هر خریدار با توجه به سلیقه خود می تواند این مدل ها را انتخاب کند.

قیمت مناسب حفاظ پنجره

در این مجموعه برای انواع حفاظ قیمت های بسیار مناسبی در نظر گرفته می ‌شود که دلیل آن حذف کامل واسطه ها در پروسه تهیه مواد اولیه و عرضه آن به دست مصرف کننده نهایی است.

تحویل سریع

تمامی سفارشاتی که در این مجموعه ثبت می شود، در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد و پس از مشخص شدن نوع سفارش و عقد قرارداد با خریدار اقدام به ساخت و تولید آن می شود.

نصب حفاظ پنجره

انتخاب مراکزی معتبری که در زمینه تولید و نصب حفاظ فعالیت می کنند، خیال مصرف ‌کننده را از لحاظ کیفیت محصول و نصب استاندارد راحت می نماید و با هماهنگی بین خریدار و کارشناس فروش این حفاظ ها در محل مورد نظر نصب می گردند.

امنیت حفاظ پنجره تولید صنایع حفاظتی آیریک دژ چقدر است؟

حفاظ پنجره ساخته شده در این مجموعه  نه تنها امنیت ساختمان شما را تضمین می کند بلکه مانع از سقوط اجسام وکودکان نیز می شود. با توجه به مدل و جنسی که برای حفاظ پنجره انتخاب می کنید، می توانید علاوه بر زیبایی، امنیت پنجره ساختمان خود را تضمین کنید.

انواع حفاظ پنجره قابل ساخت در آیریک دژ؟

انواع نرده حفاظ پنجره در طرح و مدل های مختلف تولید می شود از جمله این مدل های حفاظ می توان به حفاظ پنجره آهنی ساده، حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ های مدرن اشاره کرد. انواع طرح های ساده و یا سلطنتی و همچنین کلاسیک دست ساز سفارشی نیز برای حفاظ پشت پنجره ساخته و نصب می گردد.

نرده حفاظ بالکن

نرده و حفاظ آهنی بالکن (تراس) ساده و فرفروژه تنوع مدل زیادی را شامل می شود. برای تهیه انواع حفاظ مستحکم صنایع حفاظتی آیریک دژ می ‌تواند بهترین انتخاب باشد. چرا که با وجود کارشناسان با تجربه بهترین شیوه چگونگی سفارش خرید را به مشتریان ارائه می ‌کند.

سفارش نصب حفاظ بالکن

با توجه به ساختار منازل آپارتمانی نیاز است تا فضاهایی در ساختمان ها طراحی شود که ارتباط بیشتری با محیط باز برقرار باشد. این فضاهای باز که به آنها بالکن و تراس می گویند، نیاز به حفاظ هایی برای ایمن سازی دارند. در واقع از حفاظ برای حفظ جان افراد و به خصوص کودکان در بالکن ها استفاده می کنند، تا بدون خطر بتوان از این محیط های باز در ساختمان استفاده نمود.

از آنجایی که بالکن ها تأثیر زیادی در نمای ساختمان دارند از انواع متریال با کیفیت و با ساختار زیبا جهت طراحی و تولید حفاظ تراس استفاده می شود، تا ضمن ایجاد ایمنی، موجب زیبایی ساختمان نیز شود. خرید حفاظ آهنی بالکن تراس ساده و فرفروژه در اصفهان از مراکز معتبری که این محصولات را به شکل مستقیم و بدون واسطه ارائه می کنند، منجر به پرداخت مناسب ‌ترین هزینه در کنار دریافت کیفیت بالا می گردد.

اهمیت حفاظ آهنی بالکن

برای بهره مندی از نور آفتاب و هوای تازه لازم است که در ساختمان ها و آپارتمان های چند طبقه بالکن طراحی شود. با توجه به قرارگیری بالکن در ارتفاع، وجود نرده و حفاظ بالکن را جدی بگیرید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ایمنی در این بخش از ساختمان از موارد بسیار ضروری است.

نرده و حفاظ بالکن نقش اساسی در ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط را به عهده دارد، به خصوص اگر در بین افراد حاضر در ساختمان کودکان هم حضور داشته باشند اهمیت استفاده از حفاظ و نرده مستحکم دو چندان می‌ گردد. همچنین علاوه بر حفظ امنیت نقش به سزایی در زیبایی ساختمان ایفا می ‌کند. به همین سبب نیاز است که از طرح ‌های خاص و متریال با کیفیت استفاده شود تا خللی در ظاهر ساختمان ایجاد نکند.

نکات مربوط به زیبایی و ایمنی نرده بالکن

در گذر زمان نرده های بالکن در طرح ها و متریال مختلف طراحی و تولید شده اند. در حال حاضر امکان طراحی کلاسیک، مجسمه، باستانی، گیاهی و برخی از ایده های خلاقانه برای تولید نرده بالکن وجود دارد. هر کدام از این طرح ها تأثیر زیادی در ایجاد زیبایی و آرامش در فضای محیط ایفا می‌ کند. در هنگام طراحی و تولید نرده و حفاظ بالکن لازم است به برخی از نکات ضروری در مورد زیبایی و ایمنی توجه شود تا در نهایت از این نرده‌ ها به بهترین نحو استفاده شود.

در این بخش به برخی از مهمترین نکات مربوط به ساختار نرده و حفاظ بالکن می پردازیم:

منطقه آب و هوایی

با توجه به منطقه آب و هوایی نیاز است که از متریال مناسب استفاده شود تا در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نگردد.

اندازه نرده ها

نرده ها وظیفه محافظت از جان کودکان را به عهده دارند، فاصله اندازه آنها از مهم ترین نکاتی است که در هنگام طراحی و ساخت باید مد نظر قرار بگیرد و باید به گونه‌ ای طراحی شود که کودکان نتوانند سر و گردن خود را از بین آن عبور دهند. به این منظور فاصله استاندارد برای نرده بالکن باید بین ۱۱ تا  حداکثر 14 سانتیمتر باشد.

طراحی نرده

طراحی نرده باید با توجه به نمای ساختمان صورت بگیرد، برای ساختمان هایی با نمای کلاسیک، سنتی و مدرن می‌ توان از طراحی های خاص و هماهنگ استفاده کرد.

بررسی قیمت حفاظ بالکن

داشتن حفاظ آهنی برای بالکن امری لازم و ضروری است؛ اما در هنگام تهیه این حفاظ ها نکته بسیار مهم قیمت ارائه شده برای آن است. قیمت حفاظ بالکن به عوامل زیادی مرتبط است که در صورت آشنایی با هر کدام از این عوامل در هنگام سفارش برای خرید می توانید تصمیمات بهتری را اتخاذ کنید.

در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین آنها می پردازیم:

وزن آهن

وزن آهن به کار برده شده در روند تولید حفاظ بالکن از عوامل بسیار مهم بوده که با توجه به تغییرات قیمت آهن در بازار مشخص می شود.

نوع طراحی

در طراحی حفاظ های فرفروژه هر چقدر که تعداد پیچ و خم های گل ها بیشتر باشد، در نتیجه زمان و انرژی بیشتری برای تولید آنها صرف می گردد.

ارتفاع حفاظ

ارتفاع حفاظ جزء عوامل بسیار مهم بوده که می تواند به شکل مستقیم بر قیمت تأثیر بگذارد.

طول حفاظ

طول حفاظ هر چقدر که بیشتر باشد متریال بیشتری برای تولید آن استفاده می شود.

مشخصات نرده و حفاظ بالکن استاندارد

بالکن جزء مهمترین بخش ‌های ساختمان است که ارتباط بین فضای داخلی و خارجی را برقرار می ‌کنند. به همین سبب افراد غریبه و سارق می ‌توانند از طریق این فضا به بخش‌ های داخلی دست پیدا کنند و لازم است که از نرده های استاندارد در بالکن استفاده شود.

نرده های ساده و حفاظ‌ های فرفروژه با توجه به سبک و سلیقه افراد وجود دارند که هر کدام از این نرده ها تحت استانداردهای خاص تولید می گردد، تا ظاهری لوکس و جذاب به نمای ساختمان بدهد. به طور معمول نرده بالکن استاندارد باید دارای ثبات، مقاومت و استحکام بالایی باشد، تا با ضربه و فشار از محل اتصال جدا نشود.

در این بخش به برخی از جزئیات نرده حفاظ بالکن استاندارد می پردازیم:

فاصله بین نرده ها باید به گونه ‌ای باشد که افراد نتوانند از آن عبور کنند. ابعاد پروفیل های داخلی ۲۰ در ۲۰ و پروفیل های خارجی ۲۰ در ۴۰ و ۴۰ در ۴۰ است. جوشکاری قطعات مختلف حفاظ باید توسط دستگاه جوشCO2  و افراد حرفه‌ ای انجام شود.

حفاظ فرفورژه آیریک دژ

خرید حفاظ آهنی بالکن ترانس ساده و فرفروژه در اصفهان با بهترین قیمت! اگر تصمیم به خرید حفاظ آهنی بالکن و تراس را دارید، بهتر است تا به سراغ مراکز معتبر ارائه دهنده این محصولات به شکل مستقیم بروید تا ضمن دسترسی به کیفیت بالا قیمت مقرون به صرفه ای نیز پرداخت نمایید.

صنایع حفاظتی آیریک دژ یکی از بهترین مراکزی است که با ارائه تنوع بالا و طرح های مختلف نرده های ساده و فرفروژه، شرایط‌ خرید را برای همه مصرف ‌کنندگان آسان کرده است. از آنجا که حفاظ تراس در طرح‌ های متنوع فرفروژه تولید می ‌شود، قیمت ‌های متفاوتی نیز دارد و قیمت ها با توجه به طرح بندی و همچنین وزن پروفیل آهن مورد استفاده تغییر پیدا می ‌کند.

نصب حفاظ بالکن از مهمترین عواملی است که بر کیفیت و ایمنی آن تأثیر گذار است به همین جهت متخصصین حرفه ‌ای این مجموعه پس از طراحی و تولید در زمینه نصب نیز خدمات با کیفیتی را ارائه می دهند. با برقراری تماس با کارشناسان مجموعه و دریافت مشاوره به صورت رایگان می‌ توانید بعد از انتخاب طرح، نوع جنس، رنگ حفاظ و موارد مختلف دیگر در زمینه نصب آن نیز اطلاعات لازم و ضروری را به دست آورید.

مراحل سفارش تا تحویل کار

مرحله اول

ارتباط با کارشناس شرکت از طریق تماس تلفنی یا واتس‌اپ جهت مشاوره و همچنین هماهنگی جهت بازدید از پروژه

مرحله دوم

عقد قرارداد و پرداخت پیش‌پرداخت یا واریز مبلغ ایاب ذهاب جهت بازدید از پروژه این مبلغ در صورت قطعی بودن سفارش به‌عنوان بخشی از مبلغ فاکتور لحاظ خواهد شد.

مرحله سوم

بازدید از پروژه جهت مشاوره و اندازه‌گیری

مرحله چهارم

ارسال پیش‌فاکتور و واریز 80 درصد مبلغ فاکتور

مرحله پنجم

تولید (طبق زمان‌بندی اعلام شده)

مرحله ششم

تسویه کامل فاکتور و ارسال محصولات سفارش داده شده

مرحله هفتم

نصب و تحویل قطعی کار