حفاظ دیواری

حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط یکی از مهم‌ترین تجهیزات در بین سایر وسایل امنیتی است. برای تقویت ایمنی ساختمان‌ها بر روی دیوار انواع مختلف حفاظ در طرح‌ها و فرم‌های گوناگون نصب می‌شود که با ارتباط با مجموعه آیریک دژ می‌توانید سفارش خرید این حفاظ‌ها را باکیفیت و قیمت مناسب ثبت کنید. عبور از دیوارهای محوطه ساختمان و محیط‌های اداری و شرکت‌ها برای سارقین و افراد غریبه کار سختی نیست. به همین دلیل استفاده‌کردن از تجهیزات حفاظتی کمک شایانی به افزایش سطح ایمنی می‌کند. انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط در حال حاضر توسط تولیدکنندگان در طرح‌ها و فرم‌های مختلف ارائه می‌گردد، تا افراد متناسب با محیط و همچنین شرایط مالی خود بهترین نوع نرده‌ها را انتخاب کند.

در هنگام خرید انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط مهم‌ترین مسئله قیمت است که تأثیر زیادی در انتخاب نهایی می‌گذارد. با خرید از مجموعه حفاظتی آیریک دژ به قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه دست پیدا می‌کنید. چرا که در این مجموعه واسطه حضور نداشته و تمامی مواد اولیه به‌صورت مستقیم تهیه می‌شود.

حفاظ دیوار و نرده و حصار دور حیاط در طرح‌ها و فرم‌های مختلف تولید می‌شود، تا برای هر مجموعه و هر فضا بتوان از نوع مناسب آن استفاده کرد. در هنگام خرید انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط  با تنوع بالایی از طرح و مدل روبرو می‌شوید که این تنوع بالا موجب شده تا متناسب با شرایط و محیط بتوان از حفاظ‌ها به‌صورت مدرن، کلاسیک و سنتی استفاده کرد.

انواع حفاظ دیوار و نرده و حصارکشی دور حیاط با پارامترهای مختلفی از جمله شکل ظاهری آنها شناخته می‌شوند که در ادامه به بررسی برخی از مدل‌های آن می‌پردازیم:

حفاظ و نرده سرنیزه‌ای

حفاظ و نرده سرنیزه‌ای در طرح‌های متفاوت ارائه می‌گردد که به دلیل داشتن ارتفاع بالا عبور از دیوار را غیرممکن می‌کنند.

حفاظ و نرده طرح لیلیوم

شباهت زیاد این نرده با بوته گل لیلیوم موجب نام‌گذاری آن شده است. نرده‌های بسیار زیادی که در این حفاظ به کار برده می‌شود، از ورود افراد به فضای داخل جلوگیری می‌کند.

حفاظ و نرده بوته خاری یا شاخ گوزنی

این نوع نرده در جهت‌های مختلف با پیچ‌وخم‌های زیبا طراحی می‌شود و به دلیل داشتن ساختاری شبیه شاخ‌های گوزن با تراکم بالای میله‌ها سبب افزایش امنیت شده و عبور افراد از روی آن غیرممکن می‌گردد.

حفاظ و نرده طرح نخل مرداب

این مدل حفاظ با داشتن ظاهری بسیار زیبا شبیه نخل مرداب، امنیت بالایی ایجاد می‌کند و تأثیر زیادی در دکوراسیون جذاب برای نمای خارجی دیوار دارد.

حفاظ و نرده طرح شعله

این نوع حفاظ با ظاهری شبیه شعله‌های آتش و با تراکم بسیار زیاد میله‌ها علاوه بر ایجاد ظاهر بسیار شکیل موجب امنیت و حفاظت در برابر ورود افراد متفرقه می‌شود.

حفاظ و نرده طرح آبشار

این نوع حفاظ با ظاهری شبیه آبشار و با تراکم زیاد میله‌ها و عرض مناسب و پوشش کامل دیوار علاوه بر ایجاد ظاهر بسیار زیبا و ایجاد سبک متفاوت طراحی، موجب حفاظت در برابر ورود سارقین می‌شود.

حفاظ و نرده طرح ترکیبی

این مدل حفاظ از دو قسمت تشکیل شده است قسمت پایینی را می‌توان از پروفیل ساده یا گل‌های فرفورژه ساخت و در قسمت بالایی یکی از مدال‌های بوته خاری یا شاخ گوزنی، لیلیوم، نخل مرداب، شعله‌ای یا آبشاری نصب می‌شود.

نصب حفاظ بر روی دیوار چگونه است؟

نصب حفاظ بر روی دیوار اهمیت زیادی دارند و شیوه صحیح و اصولی نصب حفاظ دیوار و نرده و حصار دور حیاط تأثیر به سزایی در بالاتر بردن امنیت فضا می‌گذارند. به همین دلیل باید نصب حفاظ‌ها توسط افراد کاملاً متبحر و باتجربه صورت بگیرد. خدمات نصب نرده بر روی دیوار به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در واقع هرچقدر حفاظ‌ها کیفیت بالایی داشته باشند، در صورت نصب غیراصولی دوام و کیفیت آنها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

خوشبختانه برای همه حفاظ‌ها و دیوارهای مختلف روش‌های نصب خاصی وجود دارد که در صورت آشنایی با این روش‌ها می‌توانید بهترین بهره را از انواع حفاظ و نرده روی دیوار حیاط ببرید.

در این بخش به بررسی نصب حفاظ بر روی دیوارهای مختلف می‌پردازیم:

نصب حفاظ بر روی دیوار
سفالی

دیوارهای سفالی جزء سخت‌ترین نوع دیوار برای نصب‌کردن هر نوع نرده و حفاظ می‌باشد، در حال حاضر روش‌های نوین اختراع شده که بدون آسیب رساندن به دیوار می‌توان انواع حفاظ را بر روی دیوار نصب کرد.

نصب حفاظ بر روی دیوار
بتنی

دیوارهای بتنی بسیار محکم بوده و به‌راحتی نمی‌توانیم با ابزارهای معمولی سوراخی در آنها ایجاد کرد. به همین دلیل از روش‌های خاصی مانند دریل‌های مخصوص برای نصب حفاظ استفاده می‌شود.

نصب حفاظ بر روی دیوار
آجرفشاری

در دیوارهای آجری می‌توان از فاصله بین آجرها استفاده کرده و قسمت‌های مورد اتصال را از بین آنها عبور داده و استحکام را تنظیم نمود.

نصب حفاظ بر روی دیوار
بلوک سیمانی

ازآنجاکه این دیوارها با سیمان ساخته می‌شوند، در صورت پیش‌بینی دستک فلزی یا base plate  قابلیت اتصال حفاظ‌ها به‌سادگی صورت می‌گیرد.

پارامترهای مهم برای خرید انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط

در هنگام خرید انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط برخی پارامترهای مهم وجود دارد که آشنایی با آنها، کمک می‌کند تا انتخاب‌های درستی انجام دهید.

بررسی دقیق محیط موردنظر برای حصارکشی و هزینه‌های در نظر گرفته شده برای تهیه حفاظ دو عامل بسیار مهم بوده که در هنگام خرید انواع حفاظ باید مدنظر قرار بگیرند. همچنین نوع ساختار فضا و دکوراسیون سنتی یا کلاسیک و مدرن بودن می‌تواند در انتخاب نهایی تأثیر زیادی بگذارد. چرا که در حال حاضر تنوع بالایی از حفاظ‌ها وجود دارد که متناسب با هر نوع دکوراسیون می‌توان انتخاب کرد.

به‌طورکلی چند پارامتر مهم در هنگام خرید انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط وجود دارد که در این بخش به بررسی آن می‌پردازیم:

جنس حفاظ

جنس حفاظ باید متناسب با شرایط آب‌وهوایی به‌گونه‌ای انتخاب شود که در برابر رطوبت و نور خورشید و گردوغبار کیفیت خود را از دست ندهد و دچار زنگ‌زدگی نگردد.

ارتفاع حفاظ

ارتفاع حفاظ باتوجه‌به ارتفاع دیوارها و امنیت فضای محیط و همچنین قرارگیری ساختمان در بخش‌های مختلف شهری و خارج شهر مشخص می‌گردد.

تراکم حفاظ

تراکم حفاظ‌ها تأثیر زیادی در هزینه‌های نهایی حفاظ می‌گذارد، بنابراین باتوجه‌به هزینه و امنیت سازه باید تراکم مناسب انتخاب شود.

نوع حفاظ

در حال حاضر طرح‌های متفاوتی از حفاظ به‌صورت شاخ گوزنی، بوته‌ای، نیزه‌ای، حفاظ‌های فرفورژه و مدل‌های مختلف دیگر وجود دارد که انتخاب هر نوع آن باتوجه‌به شرایط مختلف امکان‌پذیر است.

همه ما می‌دانیم که یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای ایمن کردن فضای داخلی ساختمان‌ها و حیات استفاده از انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط است.

خرید انواع حفاظ دیوار و نرده حصار دور حیاط از صنایع حفاظتی آیریک دژ باکیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه انجام می‌شود. چرا که این مجموعه تمامی متریال‌های لازم را بدون حضور واسطه‌ها و به شکل عمده تهیه می‌کند.

فروش حفاظ نرده دیوار ویلا

در هنگام ارائه برای فروش نیز هیچ واسطه‌ای در معاملات صنایع حفاظتی آیریک دژ حضور نداشته و به شکل مستقیم با مصرف‌کننده نهایی در ارتباط است. به همین سبب ارزان‌ترین قیمت ممکن برای انواع مدل‌های حفاظ را ارائه می‌دهد.

از بهترین مزیت‌های این مجموعه برای ثبت سفارش و تهیه انواع حفاظ دیوار و نرده حصارکشی دور حیاط، مشاوره در مورد نصب و همچنین نصب حفاظ‌ها در صورت امکان به‌صورت کاملاً اصولی و تخصصی است.

مراحل سفارش تا تحویل کار

مرحله اول

ارتباط با کارشناس شرکت از طریق تماس تلفنی یا واتس‌اپ جهت مشاوره و همچنین هماهنگی جهت بازدید از پروژه

مرحله دوم

عقد قرارداد و پرداخت پیش‌پرداخت یا واریز مبلغ ایاب ذهاب جهت بازدید از پروژه این مبلغ در صورت قطعی بودن سفارش به‌عنوان بخشی از مبلغ فاکتور لحاظ خواهد شد.

مرحله سوم

بازدید از پروژه جهت مشاوره و اندازه‌گیری

مرحله چهارم

ارسال پیش‌فاکتور و واریز 80 درصد مبلغ فاکتور

مرحله پنجم

تولید (طبق زمان‌بندی اعلام شده)

مرحله ششم

تسویه کامل فاکتور و ارسال محصولات سفارش داده شده

مرحله هفتم

نصب و تحویل قطعی کار